Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с перките

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с перките

    Здравейте,аз имам проблем с двете перки,извинявам се предварително,защото има подобна тема,но не ми стана много ясно.Та напрво към проблема:перките не спират да работят.колата е студена не е на контакт махнах клемите на датчика на радиятора и пак работят.проверих всички релета(случайно да не е някое реле) и пак работят.Не мога да разбера от каде взимат ток,че чак и двете на климатика и охлаждащата не мога да ги изключа.
    Мерси предварително

  • #2
    Ами първо няма да е зле да напишеш ква е колата.Но имах същия проблем с моята и накрая отидох в сериз,при мен се оказа нещо много просто: единият от кабелите за перките се беше оголил и се опираше на купето,което е желязно и от там земаше маса и се въртеше перката нон стоп.Просто си изолирах кабела и ОК.Огледай хубаво кабела,дано да е това иначе нямам идея.
    145, 1.6 I.E. Boxer
    Lancia Lybra 2.4 jtd 140+
    Subaru Legacy 2.5

    Comment


    • #3
      Колата ми е 145 .96г .с климатик.Кабелите ги гледах,но не виждам проблем там,а и са всички изолирани в сноб.Снощи се загледах на радятора,че има някакви буксни,но са малко трудно достъпни,сега ще поразглобя малко горе и там ще разгледам по-внимателно.Ако и там не е проблема направо ще се предам

      Comment


      • #4
        релето за перките не е при другите релета, а под една кора , ляво от волана. там е и на мига4ите. аз сам с 146, ама и при теб маи е така. ина4е вси4ки релета да махне6 пак 6а ти въртът. дат4ика на радиатота, които управява перките ти е блокирал, наи-вероятно. долу в дясно на радиатора гледано от пред, трудно се стига, отка4и му клемите и виш дали ще върът
        НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от vamfan
          релето за перките не е при другите релета, а под една кора , ляво от волана. там е и на мига4ите. аз сам с 146, ама и при теб маи е така. ина4е вси4ки релета да махне6 пак 6а ти въртът. дат4ика на радиатота, които управява перките ти е блокирал, наи-вероятно. долу в дясно на радиатора гледано от пред, трудно се стига, отка4и му клемите и виш дали ще върът
          махнах клемите на датчика на радиятора и пак работят
          Ае малко да четеме а
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #6
            Поначало на колкото коли да съм откачал датчика, перката почва да върти нон стоп, то си е нещо като предпазна мярка. И като е избумкал датчика пак върти.
            sigpic
            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Mury
              Първоначално публикувано от vamfan
              релето за перките не е при другите релета, а под една кора , ляво от волана. там е и на мига4ите. аз сам с 146, ама и при теб маи е така. ина4е вси4ки релета да махне6 пак 6а ти въртът. дат4ика на радиатота, които управява перките ти е блокирал, наи-вероятно. долу в дясно на радиатора гледано от пред, трудно се стига, отка4и му клемите и виш дали ще върът
              махнах клемите на датчика на радиятора и пак работят
              Ае малко да четеме а
              е да де, ама не е нацелил релето, освен това е с климатик и презостата също управлява перките, маи му се въртът и двете, така 4е много верояатно да и и той. а ина4е на реното като му отка4а дат4ика, перката не тръгва, като дам накъсо клемите тогава тръгва
              НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

              Comment


              • #8
                Ми аз съм изключил датчика който е вдясно доло на радиятора и перките пак въртят( 2-те),изклзчих и датчика който е горе посредата на радятора(който по скоро е маи кондензатор някакъв) и няма промяна Пак казвам:колата е студена и не е на кантакт.Лошото е че всички кабели са в сноб и не мога да ги проследя внимателно.Някои сличайно ако има схема за тез кабели,ще съм му много благодарен

                Comment


                • #9
                  виж данеби да имаш 2 термодввойки като при мен едната вклучва последователно веригата другата паралелноо за бърза и бавна скорост махни и на двете буксите ако се въртят търси копче което може дае монтирано допълнително .

                  Comment


                  • #10
                    има6 един презостат, дето като вкючиш климатика пуска и двете перки, независимо дали колата е загряла или не. въпросния презостат е на тръбите на лкиматика долу зад десния халоген. проследи ги и ще го намери6, ако като го откачиш перките спират зна4и е от него. цената му е 150-200лв, зависи къв си земи6. схема не ти трябва, там е само условно на4ертано, намери си го каде ти е на колата. успех
                    НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

                    Comment


                    • #11
                      ако е от това което казва колегата по горе трябва да се въртят на 1 ва скорост поне пир опела е така

                      Comment


                      • #12
                        Мерси за помоща .Оказа се,4е като откачих кабела на презостат и с кабелче в буксата като сложих взеха че спряха.После като махнах кабечето не тръгнаха.Сега всичко си работи добре,което ме кара да мисля,че е било залепнало реле и като съм сложил кабела съм го дал на късо и то е отлепило.Мерси още веднъж за помоща

                        Comment

                        Working...
                        X